top of page

Online programma

sustainable storytelling

geef woorden aan jouw purpose

Je hebt een duurzame onderneming en voor jou is het niet meer dan logisch dat je onderneemt met respect en waardering voor mens, dier en milieu. De manier waarop jij onderneemt is daadwerkelijk uniek, omdat het voortkomt uit een diep verlangen om betekenis te geven. Je kunt niet anders dan vanuit hart en ziel ondernemen. Maar hoe geef je hier woorden aan die jouw authenticiteit en duurzame waarden ook eer aan doen? Zodat je niet alleen een bezielend verhaal hebt dat je helpt te navigeren in het trouw blijven aan jouw waarden, maar dat ook resoneert met jouw ideale klant op vele lagen. Een verhaal waar je op kunt bouwen en dat organisch met jou meegroeit - als ondernemer en als mens. Dat is sustainable storytelling. 

Online programma

In "Sustainable storytelling: geef woorden aan jouw purpose" leer je hoe je een authentiek, geloofwaardig en helder verhaal schrijft over de duurzame waarden van jouw bedrijf. Je leert niet alleen verbinding te maken met jouw levensmissie, maar ontdekt ook jouw diepste waarden, overtuigingen en de unieke boodschap die je met je bedrijf te vertellen hebt. Dit leer je uitdragen op een authentieke, geloofwaardige en heldere manier. Hoe? Door jouw verhaal zelf te schrijven. Want wanneer je jouw sustainable story echt doorleeft, komt de rest vanzelf. Gedurende het programma begeleid ik je in het proces om tot jouw authentieke sustainable story te komen. Hiermee heb je een verhaal waar je geen omkijken meer naar hebt, dat je altijd eraan herinnert waarom je doet wat je doet en dat de basis vormt voor al jouw communicatie-uitingen.

Wat ga je leren?

  • Je leert wat sustainable storytelling is, waarom dit belangrijk is en hoe je dit kunt toepassen op jouw bedrijf

  • Je leert wat duurzaamheid voor jou betekent en welke woorden en beloftes je hieraan kunt hangen

  • Je leert wat jouw purpose, waarden en overtuigingen zijn

  • Je leert hoe je jouw purpose, waarden en overtuigingen kunt verweven in jouw verhaal

  • Je leert jouw ideale klant te (her)kennen en te omschrijven

  • Je leert van de best practices van andere ondernemers in een duurzame niche

  • Je leert van andere ondernemers in jouw groep door hun online kanalen te toetsen op Authenticiteit, Geloofwaardigheid en Helderheid

  • Je leert je eigen kanalen te analyseren en te optimaliseren op basis van Authenticiteit, Geloofwaardigheid en Helderheid

  • Je leert hoe je storytelling- en copywrite technieken kunt toepassen zodat je zelf prettig leesbare en bezielende teksten kunt schrijven

  • Je leert tot de kern te komen van jouw merkverhaal en gaat een mission statement formuleren

  • Je leert hoe je jouw eigen sustainable story schrijft waarin jouw missie, visie, boodschap en belofte verweven zitten

 

VOOR WIE?

Voor purpose gedreven ondernemers:

  • die een eigen duurzame webshop, winkel of product hebben

  • die weten dat je eerst naar binnen moet keren om met een geloofwaardig en authentiek verhaal naar buiten te komen

  • die op zoek zijn naar de juiste woorden om hun duurzame missie vorm te geven

  • die klaar zijn om zichzelf zichtbaar te maken

  • die zich meer onderscheidend en authentiek willen positioneren in hun niche

 

De training bestaat uit:

 

  • 8 modules

  • 8 live-sessies/Q&A's

  • Mijn persoonlijke feedback op uitgewerkte opdrachten en teksten

  • één 1:1 sessie 

  • Gedurende het hele traject deskundige guidance

  • Met ruimte voor afgestemde bonus-modules of live-sessies wanneer blijkt dat daar behoefte aan is 

  • Optioneel: soul guidance reading

Dit programma wordt echt een uniek traject waarin ik je bezielend zal begeleiden. Het is niet enkel een online programma, maar een zuivere energieuitwisseling van zowel jou als van mij. Ik commit me aan jouw proces zodat er een verhaal kan ontstaan dat op jouw lijf staat geschreven en dat - net zoals jij groeit - ook met jou mee zal groeien in datgene wat jij hier te brengen hebt op de wereld.

Bekijk hier de meest gestelde vragen over de training.

 

 

 

-----

 

bottom of page